Свот талдау » Еңбекші мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Еңбекші орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» Свот талдау
20
июнь
2024

Свот талдау

Күшті жағы

  • 1 сыныппен зертеу жұмыстары жүргізіліп, психодиагностикалық минимумнан өтті. Оқушылар сәтті бейімделді.
  • 5 сынып бойынша оқушылар орта буынға көшіп, сәтті бейімделді, 5 сынып оқушыларының білім, білік дағдылары, бейімделуі зерделеніп педагогикалық-психологиялық консилиумда қаралды.
  • 1-11 сынып оқушылары Керн-Йираксектің "Оқушының мектепке дайындығын анықтау", Н.Лусканованың мектеп мотивациясын тексеруге арналған "Мектепте саған не ұнайды?" әдістемесі,  «Саған мектеп ұнай ма?» сауалнамасы,   "Өзін-өзі бағалау" әдістемесі, білім алушы-ның жеке тұлғалық қасиеттерін, көңіл-күйін және ата-анасымен қарым-қатынасын анықтау үшін     проективті тесттер алынды. 
  • Әлімжеттік, зорлық-зомбылық, нашақорлық және діни көз-қарас бойынша құпия сауалнамалар алынып, анықтамалары жазылды.
  • Ата-аналарға зорлық-зомбылықты алдын-алу бойынша  ағартушылық жұмыс жүргізіліп, ұсыныстар айтылды
  • 6-11 сынып оқушыларынан «Буллинг және кибербуллингті алдын-алу» бойынша әңгімелер жүргізіліп, кеңестер берілді.
  • Суицидті алдын-алу бойынша сауалнама, тесттер алынып, анықтама жазылды. Ата-аналарға ақпарт жұмыстары жүргізілді.
  • 11сыныптарды қорытынды аттесттатау мен ҰБТ-ға психоло-гиялық тұрғыда дайындау жұмыстары бойынша сауал-намалар, тесттер алынып, анық-тама жазылған, жаднамалар таратылып, кеңестер берілді.
  • «Қиын оқушы» және «Қауіпті топ» есебінде тұратын оқушылармен түзету-дамыту, ағартушылық және кеңес беру, бақылау, профилак-тикалық жұмыстардың жүргізлуі
  •  Жағымсыз сайттар: порнография және діни сайттар бойынша сынып жетекшілермен, информатика пәнінің мұғалімдері және ДТІЖО бірлесіп анықтау тобы құрылуы
  • ОПМПК есебінде тұратын және үйден оқитын оқушылардың үйлерін әлеуметтік педагогпен аралап, кеңес беру, түзету-дамыту және ағартушылық жұмыстардың жүргізілуі
  • Топтық жұмысты тіркеу, кеңес беру, сұраныстарды тіркеу және сенімхат шәшігіне түскен хаттарды тіркеу журналдардың 472 бұйрыққа сәйкес жасалуы

Сенімхат жәшігінің және сенім телефондарының мектеп фойесінде болуы

Әлсіз жағы 

  • Дарынды оқушылармен атқарылған жұмыстың аздығы, түзету-дамыту жұмыстарының жүргізілмеуі
  • Олқылығы бар оқушылармен атқарылған жұмыстың аздығы, түзету-дамыту жұмыстарының аз жүргізілуі
  • Құқықбұзушылыққа бейім оқушыларды дер кезінде анықталмауы.
  • Өгей әке, өгей анамен тұратын,  ата-анасының бақылауынсыз қалған оқушылармен жекеленген жұмыстар жүргізуді толық бақылай алмау.
  • Психокорекциялық бағыт бойынша орта буындағы оқушылармен жұмыстарды жандандыру.
  • Пән мұғалімдермен байланыс орнату, әр сыныптағы ерекеше балалар туралы мәлімет беру,психологиялық қолдау ұйымдастыру толық қамтылмады.
  • Сауалнамаларға шынайы әрі нақты жауап бермеуі




Мүмкіндігі

Балалардың қабiлеттерiн ашуға, дамытуға, бойындағы икемдiлiктерiн байқауға, олардың психологиялық және жеке тұлғалық дамуындағы болатын кемшiлiктерiнiң алдын алуға психологиялық көмек көрсету;

Оқушылардың толық қанды тұлғалық және интеллектуалды дамуына әсер ету;

Әр балаға қажетті жағдайда жеке көңiл бөлу;

Білім алушылардың оқу мотивациясын көтеруге педагогикалық-     психологиялық көмек көрсету;

Оқушылар мен ата – аналардың  және мұғалімдердің психологиялық мәдениетінің өсуіне әсер ету;

Аудан және облыс көлеміндегі іс-шараларға қатысу және іс- тәжірибе алмасу.


Қауіпті 

  • Мектепішілік  есепте 16 оқушының болуы

Оқушылардың өзара қақтығысып қалуы 








Мектеп психологтары               Ибраева А 

                                                      Разиева А