Күшті жағы - 1 сыныппен зертеу жұмыстары жүргізіліп, психодиагностикалық минимумнан өтті. Оқушылар сәтті бейімделді.
- 5 сынып бойынша оқушылар орта буынға көшіп, сәтті бейімделді, 5 сынып оқушыларының білім, білік дағдылары, бейімделуі зерделеніп педагогикалық-психологиялық консилиумда қаралды.
- 1-11 сынып оқушылары Керн-Йираксектің "Оқушының мектепке дайындығын анықтау", Н.Лусканованың мектеп мотивациясын тексеруге арналған "Мектепте саған не ұнайды?" әдістемесі, «Саған мектеп ұнай ма?» сауалнамасы, "Өзін-өзі бағалау" әдістемесі, білім алушы-ның жеке тұлғалық қасиеттерін, көңіл-күйін және ата-анасымен қарым-қатынасын анықтау үшін проективті тесттер алынды.
- Әлімжеттік, зорлық-зомбылық, нашақорлық және діни көз-қарас бойынша құпия сауалнамалар алынып, анықтамалары жазылды.
- Ата-аналарға зорлық-зомбылықты алдын-алу бойынша ағартушылық жұмыс жүргізіліп, ұсыныстар айтылды
- 6-11 сынып оқушыларынан «Буллинг және кибербуллингті алдын-алу» бойынша әңгімелер жүргізіліп, кеңестер берілді.
- Суицидті алдын-алу бойынша сауалнама, тесттер алынып, анықтама жазылды. Ата-аналарға ақпарт жұмыстары жүргізілді.
- 11сыныптарды қорытынды аттесттатау мен ҰБТ-ға психоло-гиялық тұрғыда дайындау жұмыстары бойынша сауал-намалар, тесттер алынып, анық-тама жазылған, жаднамалар таратылып, кеңестер берілді.
- «Қиын оқушы» және «Қауіпті топ» есебінде тұратын оқушылармен түзету-дамыту, ағартушылық және кеңес беру, бақылау, профилак-тикалық жұмыстардың жүргізлуі
- Жағымсыз сайттар: порнография және діни сайттар бойынша сынып жетекшілермен, информатика пәнінің мұғалімдері және ДТІЖО бірлесіп анықтау тобы құрылуы
- ОПМПК есебінде тұратын және үйден оқитын оқушылардың үйлерін әлеуметтік педагогпен аралап, кеңес беру, түзету-дамыту және ағартушылық жұмыстардың жүргізілуі
- Топтық жұмысты тіркеу, кеңес беру, сұраныстарды тіркеу және сенімхат шәшігіне түскен хаттарды тіркеу журналдардың 472 бұйрыққа сәйкес жасалуы
Сенімхат жәшігінің және сенім телефондарының мектеп фойесінде болуы | Әлсіз жағы - Дарынды оқушылармен атқарылған жұмыстың аздығы, түзету-дамыту жұмыстарының жүргізілмеуі
- Олқылығы бар оқушылармен атқарылған жұмыстың аздығы, түзету-дамыту жұмыстарының аз жүргізілуі
- Құқықбұзушылыққа бейім оқушыларды дер кезінде анықталмауы.
- Өгей әке, өгей анамен тұратын, ата-анасының бақылауынсыз қалған оқушылармен жекеленген жұмыстар жүргізуді толық бақылай алмау.
- Психокорекциялық бағыт бойынша орта буындағы оқушылармен жұмыстарды жандандыру.
- Пән мұғалімдермен байланыс орнату, әр сыныптағы ерекеше балалар туралы мәлімет беру,психологиялық қолдау ұйымдастыру толық қамтылмады.
- Сауалнамаларға шынайы әрі нақты жауап бермеуі
|
Мүмкіндігі Балалардың қабiлеттерiн ашуға, дамытуға, бойындағы икемдiлiктерiн байқауға, олардың психологиялық және жеке тұлғалық дамуындағы болатын кемшiлiктерiнiң алдын алуға психологиялық көмек көрсету; Оқушылардың толық қанды тұлғалық және интеллектуалды дамуына әсер ету; Әр балаға қажетті жағдайда жеке көңiл бөлу; Білім алушылардың оқу мотивациясын көтеруге педагогикалық- психологиялық көмек көрсету; Оқушылар мен ата – аналардың және мұғалімдердің психологиялық мәдениетінің өсуіне әсер ету; Аудан және облыс көлеміндегі іс-шараларға қатысу және іс- тәжірибе алмасу.
| Қауіпті - Мектепішілік есепте 16 оқушының болуы
Оқушылардың өзара қақтығысып қалуы
|