Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері » Еңбекші мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Еңбекші орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығы
01
сентябрь
2022
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13
"Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 9-параграф. Педагог-психолог, білім беру ұйымдарының психологі       72. Лауазымдық міндеттері:       оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық
Педагог-психолог А.Разиева, А.Ибраеваның лауазымдық міндеттері
13
сентябрь
2021
Педагог-психолог А.Разиева, А.Ибраеваның лауазымдық міндеттері
«Алматы облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Еңбекші  орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 01.09.2021  жылғы №41-н/қ бұйрығына №1 қосымша     Педагог-психолог А.Разиева, А.Ибраеваның лауазымдық міндеттері: Лауазымдық міндеттері:   оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған қызметті жүзеге асырады. Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі Конвенцияға сәйкес жеке адамның
Мектеп психологының құқығы мен міндеттері
04
март
2019
Мектеп психологының құқығы мен міндеттері
Мектептегі психологиялық қызмет  – әрбір баланың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуына әсер ететін жағдайлармен қамтамасыз ету негізгі мақсаты болып табылатын білім беру жүйесіндегі арнайы сала. Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты  – дамудың және оқу-тәрбие процесінің әлеуметтік жағдайын ғылыми психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіндегі барлық қатысушылардың денсаулығын сақтауға арналған психологиялық жағдайларды қамтамасыз ете алатын, тұлғаны дамыту мен