4- сыныптар арасында танымдық процеетерін анықтау (есте сақтау, зейін, ойлау, қабылдау) » Еңбекші мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Еңбекші орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 4- сыныптар арасында танымдық процеетерін анықтау (есте сақтау, зейін, ойлау, қабылдау)
18
апрель
2023

4- сыныптар арасында танымдық процеетерін анықтау (есте сақтау, зейін, ойлау, қабылдау)

«Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мектептегі психологиялық қызмет 

Анықтама 

Уақыты:   18.04.2023ж

Сыныбы:  4 сыныптар 

Зерттеу түрі: танымдық процестерін анықтау (есте сақтау, зейін, ойлау, қабылдау)

Мақсаты: орта буынға өтуге дайындық дәрежесінің кейбір жақтарын бағалай алатындай деңгейді анықтау. 

балалардың мектепке деген көзқарастары;

- оқушылардың жеке бастарының бір - бірімен қатынас жүйесіндегі жағдайлары, ұйымшылдықтары;

- өзін-өзі бағалауы, ынтасы, қызығушылығы, үрей деңгейі;

- оқу ісінің бірқатар компоненттері;

- дамудың өзекті деңгейін, жеке бастарының ерекшеліктерін, кейбір оқушылардың қиындықтарын, проблемаларын анықтау;

Жоспар бойынша  білім алушылардан сыныптағы лидерді анықтау мақсатында «Социометрия» әдісі алынып, нәтижесі шығарылды. 

4а сыныбында 23 оқушы бар. Оның ішінде бір оқушы үйден оқытылады. Әдістеме бойынша сыныпта Алмасбекқызы Жанерке лидер болып анықталды. Шеттеп қалған оқушылар: Исхаров М, Исхаров И, Тойлыбаева А. 

4ә сыныбында 19 оқушы бар. Әдістеме бойынша сыныпта лидер: Адилова Д, Илахунова Я. Шеттеп қалған оқушылар: Розахунова С, Максутов И, Мустафаев М. 

4б сыныбында 18 оқушы бар. Оның ішінде бір оқушы үйден оқытылады.  Әдістеме бойынша сыныпта лидер: Бахитова Б. Шеттеп қалған оқушылар: Музаппаров П, Худайкулов З. 


4а сынып  танымдық процеетерін анықтау

4ә сынып  танымдық процеетерін анықтау

4б сынып  танымдық процеетерін анықтау



Қорытынды: Оқушылар ойын, жаттығуларға жүргізушінің нұсқауын мұқият орындай отырып, белсенділікпен қатысты. Өз ойларын ашық жеткізе білді. Өткізілген тренинг жаттығулар тартымды өтіп, оқушыларға ұнады, кейін оқушылар арасындағы қарым – қатынас нығая түсті.