2022-2023 оқу жылына арналған педагог- психологтардың жылдық жұмыс жоспары » Еңбекші мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Еңбекші орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2022-2023 оқу жылына арналған педагог- психологтардың жылдық жұмыс жоспары
05
сентябрь
2022

2022-2023 оқу жылына арналған педагог- психологтардың жылдық жұмыс жоспары

«Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі






2022-2023  оқу жылына арналған педагог- психологтардың жылдық жұмыс жоспары 



Мектеп психологтары    Ибраева А

Разиева А






2022-2023 оқу жылы




Мақсаты:

Мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын сақтай отырып, оқу үрдісі барысында оларға психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу.  Мұғалім-оқушы-ата-ана үштік одақ байланысына психологиялық қолдау көрсету.


 Міндеті:

-         Оқу-тәрбие барысында тұлғаның дамуын қалыптастыру;

-         Оқушының әрбір жас аралығында тұлғааралық, интеллектуалды және профессионалды дамуын қамтамасыз ету;

-         Әр балаға тиісті жеке түрдегі жұмысты қамтамасыз ету;

-         Оқушының интеллектуалды және тұлғалық дамуының ауытқуын психологиялық педагогикалық зерттеу, профилактикалық және коррекциялық жұмыс жүргізу;

-         Балаларды тәрбиелеудегі туатын қиыншылықтар және отбасындағы микроклиматты жақсарту бойынша ата-аналарға кеңес беру;

-         1-ші, 5-ші  сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау және түзету жұмыстарын жүргізу. 


 Негізгі бағыттары:

Психодиагностикалық бағыт

Психопрофилактикалық бағыт

Психокоррекциялық бағыт

Психологиялық кеңес беру бағыты

Әлеуметтік-диспетчерлік бағыт





                                      Бекітемін                                                                                                                    

Мектеп директоры                              Ғ.Қ. Рысбаев 


«Жетісу  облысы білім басқармасының Панфилов ауданы  бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі  шағын   орталығымен» коммуналдық мемлекеттік   мекемесі

Психологиялық қызметтің жұмыс  жадынамасы

05- 01

Психологиялық қызмет туралы нормативтік құжаттар.

05- 02

Психологтың жұмыс жоспары /жылдық,айлық,апталық/.

05 - 03

Портфолио 

05-04

Зерттеулер нәтижесі бойынша талдаулар қорытындысы, аналитикалық есеп

05- 05

Мектеп оқушыларының және сыныптардың психологиялық картасы 

05-06

Қабілетті оқушылармен жүргізілетін психологиялық жұмыс 

05-07

Үлгерімі нашар оқушылармен жүргізілетін психологиялық жұмыс.

05-08-09 

Түзету-дамыту сабақтарының  бағдарламалары. Топпен жұмыс бағдарламалары

05-10

Ата -аналармен      жүргізілетін психологиялық жұмыс. 

05-11

Мектеп ұжымымен психологиялық жұмыс 

05-12

 Медбикемен  бірлескен жұмыс жоспар

05-13

ДТІЖО және әлеуметтік педагогпен бірлескен жұмыс 

05-14

Бейінді оқытуға  дайындық жұмыстары .

05-15

11-сынып оқушыларын ҰБТ- ге дайындықта,емтиханға дайындық жүргізілетін психологиялық жұмыс.

05-16

ОЖСБ ға дайындық жұмыстары (4-9 сыныптар) 

05-17

Мектепалды даярлық тобымен 1–сынып сабақтастық 

05-18

4-5 сыныптар сабақтастығы және 5-сынып  оқушыларының бейімделуі .

05-19

Мектепке дейінгі шағын орталығымен және қысқа мерзімді топ бүлдірішіндерімен психологиялық жұмыс. 

05-20

 Өмірде қиын жағдайғаидушар болған жасөспірімдермен жұмыс 

 05-21

Қиын және ерекше назардағы  оқушылармен     жүргізілетінпсихологиялық жұмыс,сәтсіз жанұямен жұмыс.

05-22

 Мүмкіндігі шектеулі ,үйден оқытылатын оқушылармен       жүргізілетін психологиялық жұмыс.

05-23

Құқық бұзушылықтың алдын- алу үшін  жүргізілетін психологиялық жұмыстар

05-24-25-26-27 

Топтық және жеке жұмысын есепке алу, кеңес беруді есепке алу, сұраныстарды тіркеу, «Сенім жәшігіне» түскен хаттарды тіркеу журналдары 




Педагог-психолог           Ибраева А, Разиева А 





р/с

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері 

Нысаналы топ 

Орындалу мерзімі

Ескертулер 

Есептілік нысаны 

1

Психодиагностика

1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындығын анықтау, диагностикалау

Керн-Иерасек әдісі

а) сұхбат 

ә)нүктелер тобын көшіру 

б)мәтінді имита-циялау 

в) үйшік әдістеме-сі   

г) ер адамның суретін салу 

1-сынып 

қыркүйек


ДЖК отырысы 


а/ Мектепалды даярлық тобының тәрбиеленушілері және қысқа мерзімді топ тәрбиеленушілерімен жұмыс

ә/ Шағын орталық тәрбиеленушілерімен жұмыс

«Не жетіспейді?», «Артығын тап», «Айрмашылықты тап», «Өрнекті дұрыс таңда»     

Мдт, шағын орт

Қазан, қараша 


Анықтама 

Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың  (үйден оқитын оқушы, ОПМПК бақылауындағы оқушыларды, мүгедек оқушыларды) өсу динамикасын анықтау диагностикасы

а) тізімін алу, құжаттарын жинақтау     

ә)10 сөз,  артығын табу әдістемелері,

б) не жетіспейді, айырмашылықты тап әдістемесі    

в)өрнекті аяқта, жорыққа не алу керек? 

Сауалнама, тест 

МШО 

Қыркүйек, қазан 

Мед.бикелермен бірлескен 

ДЖК анықтама 

Балалардың таным процесстерін зерттеу әдістемелері. Бастауыш сынып оқушыларының біліктілігін анықтау 

«Қызыл- қара кесте» тесті, «Есіңде қалғанның суретін сал» 

«Мектеп мотива-циясы» саулнама 

«Жаңбыр астындағы адам»   сурет салу 

«Ұзақ мерзімді есте сақтау». 

«Сөздерді оқы», «Өмір тәжірибесі туралы ойлаймын» тест, «Интеллектуалдық даму деңгейін  анықтау» (Э.Ф. Замбицявич тесті), «Суретті торкөзде бейнелеп бер» гр. тест. 

Оқушылардың біліктілігін анықтауға арналған тесттер жинағы. «Оқушылардың оқу мотивациясының көрсеткішін анықтау», «Социометрия», «Біздің қарым- қатынастарымыз» (Л.М.Фридман бойынша), «Саулнама» 

2сынып 











3- сынып 












4- сынып 

Қазан, қараша 


Анықтама, мониторинг 

Жеткіншектердің психологиялық ерекшеліктерін, ақыл-ойы мен  интеллектуалдық даму деңгейін және танымдық процесстерін, тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау. 

Оқушылардың тұлғалық ерекше- ліктерін диагности-калау.

а) Филлипстің мектептегі маза-сыздану тесті,  

ә) тұлғаның психо -логиялық күйін анықтау (Айзенк тесті), 

б) Агрессия күйін диагностикалау (Б. Дарк бет 39) 

в) Жеке тұлғаның дара типтік ерекше белгілерін анықтау сауалнамасы (Л. Н. Собчик бойынша 45 бет) 

5,6,7,8 сынып 















9- сынып 


Қараша, желтоқсан


Анықтама, мониторинг 

Үлгерімі нашар, девиантты, қабілетті оқушыларды анықтау,диагностикалық картаны құру

«Оқу мотивациясын анықтау» Лусканова әдістемесі, Қабылдау типін анықтау «Аудиал,визуал, кинес-тетик» Ефремцева әдістемесі, 

Зейінін, есте сақтау, ойлау қабілетін диагностикалау 

10 сөз, Не өзгерді?, Түймедақ әдістемесі т.б.

ШТУР тесті 

«Дарындылық картасы» әдістемесі (Савенеков)

2.Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы

ҮТО, ҚО, ТҚКО 

Қыркүйек-қазан


Анықтама, мониторинг 

Емтиханға     қатысатын оқушыларды анықтау, оқушыларды психодиогностикалық минимум бағдарламасы бойынша зерттеу. Емтиханға мінез-құлық акцентуациясын анықтау 

ҰБТ –ге қатысатын оқушылардың ата-ана, оқушы, сынып жетекші мен әңгімелесе  отырып анықтау, тізімін алу /техникалық хатшымен/

1.Тест: Темперамент типін анықтау (Айзенк тесті)

2.Мінез – құлық акцентуациясын анықтау (К. Леонгард)

3.Шмишек тесті 

4.Филиппстің мектептегі маза-сыздық тесті әдістемесі

11- сыныптар

Қыркүйек, қазан, қараша


Анықтама, мониторинг 

Аттестациядан өтетін мұғалімдерді, жас мұғалімдерді анықтау

Педагогтердің эмоционалды-еріктік аймақты диагностикалау.

1.Мектеп әкімшілігінің кәсіби әрекетін ұжым мүшелерінің бағалауы .

2. Стандартты стандартты емес мұғалім

3.Ұнамды және ұнамсыз қасиеттерді талдау

4.Қарым-қатынас жасау стилін анықтау

М.п 183 бет Тест М.п 200 бет

5.Сіз стресске бейімсіз

мұғалімдерді анықтау,диагностикалау

Педагогикалық жұмысқа қалай келдіңіз сауалнама

а) «Сезімдерді тыңдау» тесті (

б)Мұғалімнің конфликтегенділігі тест

Ұстаздар 

қыркүйек


Анықтама 

Адаптация және сабақтастық 5-сынып оқушыла-рының оқу үдерісіне бейімделуін анықтау. 

Оқушыларды  диаг-ностикалау

1.«Социометрия» әдістемесі

2.Филипстің «Мектептегі  оқу-шылардың  маза-сыздануын  анық-тау» тесті

3.Оқушының оқу  түрткісінің құры-лымын диагнос-тикалау

4.«Пәнге көзқарас» түймедақ әдістемесі

5.Темпераметті анықтау

6.Білімдегі олқылықты анықтау 

4- 5-сыныптар  

Қыркүйек, қазан, қараша


Анықтама, мониторинг 

Ата-аналармен жұмыс 

1.Ата – аналардың балалармен қарым - қатынасына арналған  сауалнама (14 бет)

2. 5- сынып ата- аналарына арналған     сауалнама (24 бет)

3. ата- аналарға аранлған сауалнама (30 бет) 

Ата-ана 

Қазан 


Анықтама 

Зорлық-зомбылықты анықтау диагностикасы 

Зорлық-зомбылықты  анықтау диагностикасы

А)« Жасөспірімдер арасындағы күш көрсету, қорқыту фактілерін анықтау» үшін жүргізілген құпия сауалнама

Ә)Жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша  Сауалнама 

5-11 сынып 

І-ІІ ж.ж

ДТІЖО бірге 

Анықтама 

 Үйден оқитын оқушылардың өсу динамикасын анықтау диагностикасы /ойлау, ес, зейін/ 

Үйден оқитын оқушы-лардың бағдарлама бойынша оқытылуы, психологиялық   ахуалы (педагогикалық кеңесте)

Үйден оқитын оқушы-лардың , ОПМПК бақылауындағы оқушы-лардың танымдық қабілетінің     даму  динамикасы

а )есте сақтау, зейін, қабылдау, ойлау , деңгейін  анықтау


МШО 

Тоқсан сайын


Анықтама 

Кәсіби- бағдар беру бойынша бейімін бағдарын диагностикалау 

1.Сауалнама: Сенің кәсіби ой-ниетің. Мамандақ туралы хабар

2.Тест: Д. Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тесті

3.Тест: «Мен қаладым» саралуашы- диагностикалық сұрақнама

Голомштоктың әдістемесі: 4.Қызығушылық картасы

9-сыныптар

Желтоқсан-қаңтар


Анықтама 

Оқушылардың өзара қарым-қатынасын анықтау диагностикасы 

5-8 с №1 жұмыс дәптері 

1-11 сыныптар

қаңтар


Анықтама 

Педагогикалық ұжымдағы психологиялық ахуалды анықтау диагностикасы  

1.«Өзіңізді бақылай білесіз бе?» тест (МП 5-8 сынып, 27 бет)

2.«Сіздің жүйкеңіз төзімді ме?» тест (МП 5-8 с 49 бет)

3. «Бұл дүниеде мен кіммін?» (В.А. Сонин 5-8с. 51 бет)

педагогтармен

ақпан


Анықтама 

Мұғалім-оқушы-ата-ана арасындағы ынтымақтастықты анықтау диагностикасы (Мұғалім-оқушы-ата-ана) 

Сауалнама, тест 

Мұғалім-оқушы-ата-ана

Қаңтар-ақпан,                      сұраныс бойынша


Анықтама 

 Зиянды әдеттер (наркомания, ішімдік) туралы  оқушылармен диагностикалық жұмыстар 

Сауалнама: «Зиянды әдеттер туралы ойың», тест, әңгіме жүргізу 

8-11 сынып 

Жыл бойы 


Анықтама 



Суицидалды әрекетке бейім   балалармен диагностикалық жұмыстар 

1.Оқушылардын  әлеуметтік  жағдайын     анықтау.Қажетті  оқушыларды   бақылауға алу.

2.«Сенім телефондары және жәшігі» «Көмекті қалай сұрау керек», 

 3. Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтауға сауалнам МПЖ 5-8 сынып №1   142бет     

4. «СБА» әдістемесі 

5. «Сіздің суицидке бейімділігіңіз» тест (МП 9-11с. 52 бет

5-11 сынып 













Қыркүйек 





Қазан 




Желтоқсан 



Қараша 


Желтоқсан 





















Құқық бұзушылықтың алдын-алу бойынша  диагностикалық жұмыстар 

1.«Менің дінге көзқарасым»

Сауалнама

2. «Сен өз құқығыңды білесің бе?











р/с

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

2

   Дамыту-түзету  / коррекция/  жұмыстары

Тест қорытындысы бойынша таным процестері нашар және орташа дамыған оқушылармен дамыту түзету жұмыстарын жүргізу

ә/ Шағын орталық тәрбиеленушілерімен жұмыс

Жаттығу-сабақ 



Ойын-сабақ 

5- сынып



Шағын орт

Қыркүйек

қазан


Анықтама 


Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен түзету дамыту сабақтарын жүргізу

Жаттығу-сабақ 

МШО 

Қазан, қараша


Анықтама 

Үлгерімі нашар , девиантты, оқушылармен түзету –дамыту жұмыстары

Түзету-сабақ 


Қыркүйек, желтоқсан


Анықтама 

Емтиханға қатысып, төменгі көрсеткіш көрсеткен оқушылармен түзету-дамыту жұмысы  

Психологиялық сабақ 

11-сынып 

Қараша, желтоқсан 


Анықтама 

Адаптация және сабақтастық кезіндегі кеткен кемшіліктерді түзету 

Бейімделу сабақтары 

1-5 сыныптар

Қыркүйек, желтоқсан


Анықтама 

Мінез –құлқында қиындық келтіретін және әлеуметтік жағдайы төмен, сәтсіз отбасы     балаларының ата-аналарымен оңалту жұмыстары

Сауалнама, тест негізінде психо-логиялық сабақ 


Қазан, қараша, желтоқсан,  


Анықтама 

Дарынды, қабілетті оқушыларды дамыту 

Ойын-сабақ 

Дарынды, қабілетті оқушылар 

Қыркүйек, қазан, қараша


Анықтама 

Жасөспірімдердің өтпелі кезеңдегі зорлық-зомбылықты қарым-қатынасын түзету  

Жаттығу-сабақ 

7-9 сынып

Қыркұйек 


Анықтама 

Оқушылардың өзара қарым-қатынас мәдениетін түзету-дамыту /сұраныс бойынша/

Жаттығу-сабақ 


Қыркүйек, қазан, қараша


Анықтама 

Педагогикалық ұжымдағы психологиялық ахуалды  қажет ететін мұғалімдермен түзету жұмыстары 

Тренинг-сабақ 

Мұғалімдер 

Қазан 


Анықтама 

Суицидалды әрекетке бейім   балалармен түзету-дамыту жұмыстары

Әңгіме-сабақ 

5-11 сынып 

І-ІІ ж.ж


Анықтама 

 Оқушылардың фунционалдық сауаттылығын дамыту жұмыстары 

Шағын-сабақ 


Тоқсан сайын 


Анықтама 

Мұғалімдердің функционалдық сауаттылығын арттыруда психологиялық  қолдау көрсету 

Тренинг-сабақ 

Мұғалімдер 

Желтоқсан, қаңтар 


Анықтама 

Ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын арттыруда педагогикалық- психологиялық көмек көрсету 


Ата-ана 

Қаңтар 


Анықтама 














р/с

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

3

Психологиялық ағарту және сақтандыру жұмыстары

1-сынып оқушыларының мектепке бейімделудегі қиыншылықтардың алдын алу 

Түсіндірме жұмыстары 

1-сынып ата-ана 

Тамыз, қыркүйек 


Хабарлама 


Қыздар, ұлдар арасындағы жеке бас гигиенасы және ерте жыныстық қарым-қатынастың алдын алу жұмыстары

Баяндама 

5- 11 сынып қыздар

Қазан, қараша



Анықтама 

Емтихан,  ОЖСБ-ға қатысатын оқушылардың  қорқыныш, үрей, мазасыздық сезімдерінің алдын алу 

Әңгіме жүргізу 

4-9-11- сыныптар

Қыркүйек, желтоқсан 


Анықтама 

Адаптация және сабақтастық кезіндегі кездесетін қиыншылықтардың алдын алу 

Тренинг-сабақ 

1-5-10 сыныптар 

Қыркүйек-желтоқсан 


Анықтама 

ЖҚТБ/ АҚТҚ алдын алуға арналған жұмыс

Түсіндірме жұмыстары 


желтоқсан


Анықтама 

«Өмір қымбатсың маған» өмірді қадірлеу, мәнді өткізу

Видеоролик көрсету 

5-11 сынып 

Қыркүйек, қазан 


Анықтама 

Зиянды әдеттерің алдын алу жұмыстары 

Баяндама 

1-11 сынып 

Қыркүйек-қараша 


Кеңес беру 

Зорлық-зомбылықтың алдын алу мақсатында құқықтық білімін арттыру  

Сұхбат 

5-11 сынып 

Қыркүйек 


Анықтама 

Педагогикалық әдеп кодексін сақтаудың алдын алу жұмыстары /оқу тәрбие жоспары бойынша/

Педагогикалық тренинг: «Терезе» 

Мұғалімдер 

Қыркүйек -қараша, 


Анықтама 

Кәсіби- бағдар беру бойынша ағарту жұмыстары 

Әңгіме, сұхбат, видеоролик көрсету 

9,11 сынып 

Қазан 


Анықтама 

Діни экстремизм мен терроризмге байланысты  ағарту     жұмыстары

Әңгіме 

8-11 сынып 

І-ІІ ж.ж


Анықтама 

«Сенім  жәшігі» 



  Күн сайын 


Анықтама


Халықаралық     отбасы күніне байланысты ағарту     жұмыстарын жүргізу

Видеоролик көрсету 

1-11 сынып 

Тоқсан сайын  


Анықтама 

Рухани жаңғыру бағдарламасы бойынша ағарту жұмыстары (айына 1 рет ашық есік күнін ұйымдастыру)     



Қаңтар 


Анықтама 

Буллинг, кибербуллинг дегеніміз не? 

Баяндама, слайд 

Ата ана

Қыркүйек 


Анықтама 




Құқық бұзушылықтың алдын алу басты міндет.

Қаңтар 

Ата-аналарға 

Құқық бұзушылықтың алдын алу басты міндет.


Анықтама 



Білім алушыларға арналған «Құқық дегеніміз не?» Жаднама

Қараша 

5-11  сынып

Білім алушыларға арналған «Құқық дегеніміз не?» Жаднама


Анықтама 


Қалай зорлық-зомбылыққа душар болмау керек? Жаднама

Наурыз 

Ата-аналар 

Қалай зорлық-зомбылыққа душар болмау керек? Жаднама


Анықтама 







р/с

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

4

Психологиялық кеңес беру жұмыстары


Мектепке даярлау барысында отбасы мен мектептің бірлескен жұмыстары туралы     кеңес беру

Кеңес беру 

Ата-ана 

Тамыз, қыркүйек


Анықтама 


Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға психологиялық қолдау көрсету 

Әңгіме 

МШО 

Қазан, қараша 


Анықтама 

Оқушылардың әлеуметтік жағдайына қарай психологиялық қолдау көрсету

Сұхбат 

Әлеуметтік топтағы оқушылар 

Қыркүйек, желтоқсан 


Анықтама 

Емтиханға, ОЖСБ-ға қатысатын оқушылардың салауатты өмір салтын ұстану барысында кеңес беру

Кеңес беру 

9-11 сынып 

Қараша, желтоқсан  


Анықтама 

Жас мамандарға психологиялық кеңес беру

Кеңес беру 

Мұғалімдер 

Сұраныс бойынша


Анықтама 

Адаптация және сабақтастық кезеңінде кездесетін жас ерекшелігіне байланысты кеңес беру 

Кеңес беру, түсіндірме жұмыстары 

1,5 сынып 

Қыркүйек -қазан


Анықтама 

Ата-аналарға жеткіншек жасындағы балалармен ара қатынастарындағы қиындықтар себебі бойынша кеңес беру

Кеңес беру, әңгіме 

Ата-аналар 

Қыркүйек- қараша 


Анықтама 

Кәсіби- бағдар беру бойынша мамандық таңдауға дұрыс бағыт көрсету  

Кеңес беру, түсіндірме жұмыстары 

9,10 сынып 

Қыркүйек 


Анықтама 

Эмоцияларды жақсарту барысында бағыт-бағдар беру

Кеңес беру 

5-11сынып 

Қыркүйек -қараша


Анықтама 

Халықаралық  отбасы күніне байланысты  ағарту     жұмыстарын жүргізу

Кеңес беру, видеоролик көрсету 


Мамыр 


Анықтама 

Рухани жаңғыру бағдарламасы бойынша ағарту жұмыстары (айына 1 рет ашық есік күнін ұйымдастыру)  



Жыл бойы 


Анықтама 














р/с

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны


Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысып педагогикалық-психологиялық тұрғыдан ақпарат беру 

Кеңес беру, түсіндірме жұмыстары 

Мұғалімдер 

Өз уақытысында 


Анықтама 


Мұғалімдер мен ата-аналардың психологиялық білімдерін жетілдіру мақсатында түрлі іс-шаралар ұйымдастыру 

Жаттығу, ойын сабақтар, тренингтер

Мұғалім, ата-ана 

Сұраныс бойынша 


Анықтама 


Дамуында патологиялық ауытқуы бар балаларды дәрігер мамандарға көрсету, олардың құжаттарын медициналық-психологиялық комиссияға дайындау 

Кеңес беру, бағыт көрсету 

МШО, диспансерлік тізімдегі балалар 

Сәуір, мамыр 


Анықтама 


Аз қамтылған отбасы балаларын аудан, мектеп және демеушілердің көмек қорымен қамтамас етуді назарда ұстау 


Әлеуметтік жағдайы тқмен оқушылар 

Өз уақытысында 


Анықтама