Зерттеу жұмысы Мандала терапия "МАНДАЛА ДЕГЕНІМІЗ НЕ? " » Еңбекші мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Еңбекші орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» Зерттеу жұмысы Мандала терапия "МАНДАЛА ДЕГЕНІМІЗ НЕ? "
11
апрель
2023

Зерттеу жұмысы Мандала терапия "МАНДАЛА ДЕГЕНІМІЗ НЕ? "

«Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 

Мектептегі психологиялық қызмет 


Анықтама

Уақыты:  11.04. 2023ж 
Оқушылар саны: 9б   сынып   
Қатысқаны:  19 оқушы  
Зерттеу  түрі:  мандалы терапия 
Мақсаты:  баланың ішкі жағдайын  бағалау, баланың құпияларымен бірге ішкі көңіл күй толқынысын анықтау. 
МАНДАЛА ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Балалардың арт-терапиясының әдістерінің бірі - мандаланы бояу. Мұндай ерекше және қызықты қызмет психологиялық бұзылыстарды анықтауға және түзетуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, балаларға арналған мандала гиперактивті балаларға көңіл бөліп, сабырландырады. Қасиетті сызбаларды салу немесе безендіру арқылы адам өзін білдіруге және өзінің бейсаналықпен сөйлесуге мүмкіндік береді.
Мандала дегеніміз не?
Санскритте « мандала » сөзі «шеңбер» дегенді білдіреді. Аймақтар - әрбір мәдениетте табылған қуатты символ. Біз оларды галос, дұға дөңгелектері және басқа да діни белгілермен қатар архитектура мен табиғатта да көреміз.
Жоспар бойынша 9- сынып білім алушыларымен «Мандала»  терапиясы жүргізілді.  Білім алушылар терапияны өте жақсы, белсенді орындады. Өздерінің ішкі жан дүниелерін жақсы суреттеп берді. Жалпы білім алушылардың психологиялық ішкі жағдайы, көңіл күйі жақсы. Оқушылармен  «Әріптер әлемінде» ойыны  ойнатылды. 


Мақсаты: білім алушылардың көңіл күйін көтеру, шапшаңдыққа, тез ойлауға үйрету. 
Қорытынды:  жалпы оқушыларды психологиялық қолдау жұмысы жақсы, нәтижелі болды. 
Ішкі жағдайды үйлестіруді, өз ниеттері мен мақсаттарын жасау және іске асыруға,  шығармашылық қабілеттері ашылып,  өздерін  танып, үйренуге, оң энергиямен толтықтыруға, өздерін –өздері  реттеуге дағдаланады. 
Ойынға оқушылар өте белсенді қатысты. Қандай да бір жағдай болған кезде  тез, дұрыс шешім қабылдауға, тез ойлауға, өз ойларын еркін жеткізуге үйренеді. 
Мектеп психологтары:  Ибраева А, Разиева А