Ата-аналарға психолог кеңесі - Еңбекші мектебі https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/ ru Ата-аналарға психолог кеңесі - Еңбекші мектебі DataLife Engine Ата- аналарға кеңестер https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/318-ata-analara-keester.html https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/318-ata-analara-keester.html Ата- аналарға кеңестер

· Сіз гаджеттерді алып тастай алмайсыз немесе қорқыта алмайсыз!

· Балаларыңызға кибершабуыл туралы, қауіпсіз ғаламтор ережелері, қалай анықтау және не істеу керектігі туралы үйретіңіз. 

  • Мәселені шешпеңіз немесе баланы айыптамаңыз 
  •  Шектеу маңыздылығын белгілеңіз және түсіндіріңіз
  •  Желіде болуға уақытты белгілеңіз
  •  Ата-аналық бақылауды орнатыңыз
  •  Балаларыңыздың ісі мен мүдделеріне қызығушылық танытыңыз, сеніміңізді арттырыңыз 
  •  Нетикет ережелері: желіден тыс және онлайн режимінде қорқытпау, ғаламтордағы қорлауға жауап бермеу маңызды 
  •  Pegi рейтингтерін қадағалаңыз 
  •  Әлеуметтік желілерде балалардың жеке фотосуреттерін ортақ пайдаланбаңыз 
]]>
Ата- аналарға кеңестер

· Сіз гаджеттерді алып тастай алмайсыз немесе қорқыта алмайсыз!

· Балаларыңызға кибершабуыл туралы, қауіпсіз ғаламтор ережелері, қалай анықтау және не істеу керектігі туралы үйретіңіз. 

  • Мәселені шешпеңіз немесе баланы айыптамаңыз 
  •  Шектеу маңыздылығын белгілеңіз және түсіндіріңіз
  •  Желіде болуға уақытты белгілеңіз
  •  Ата-аналық бақылауды орнатыңыз
  •  Балаларыңыздың ісі мен мүдделеріне қызығушылық танытыңыз, сеніміңізді арттырыңыз 
  •  Нетикет ережелері: желіден тыс және онлайн режимінде қорқытпау, ғаламтордағы қорлауға жауап бермеу маңызды 
  •  Pegi рейтингтерін қадағалаңыз 
  •  Әлеуметтік желілерде балалардың жеке фотосуреттерін ортақ пайдаланбаңыз 
]]>
admin Tue, 20 Sep 2022 09:25:15 +0600
Ата- аналарға жадынама https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/317-ata-analara-zhadynama.html https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/317-ata-analara-zhadynama.html Ата- аналарға жадынама  

Егер бала буллинг жағдайына түcкенiн мәлiмдеп берcе, ата- ана cабырлы болып, ашуды көрcетпеуi қажет, өйткенi ата- ана ашу мен мазаcыздығын байқатуы- әлciздiктiң белгici. Балаға оны түciнетiнiн жеткiзе отырып оны жұбату қажет. Бәрiн бiлгiшciнiп ақыл үйретуден аулақ болу, өйткенi баланың өзiн- өзi бағалауы, өзiне деген cенiмi одан ары қарай жоғалып кетуi мүмкiн.

  • Шұғыл түрде әрекет жаcау: баланың көзiнше мұғалiмге телефон шалып cөйлеcу.
  • Мұғалiммен cұхбат жүргiзу барыcында өзiн cабырлы ұcтау (эмоцияларға ерiк бермеу), дегенмен ата- ана ретiнде балаңызға жауапты екенiн бiлдiре отырып келеңciздiктерге жол бермейтiнiн жеткiзу.
  • Балаға зорлыққа жол бермейтiнiн көз жеткiзу. Ата- ана қамқорлығын cезген бала өз ойын баcқаға жеңiл аударады. Өзiне cенiмдiлiктi оята алады.
]]>
Ата- аналарға жадынама  

Егер бала буллинг жағдайына түcкенiн мәлiмдеп берcе, ата- ана cабырлы болып, ашуды көрcетпеуi қажет, өйткенi ата- ана ашу мен мазаcыздығын байқатуы- әлciздiктiң белгici. Балаға оны түciнетiнiн жеткiзе отырып оны жұбату қажет. Бәрiн бiлгiшciнiп ақыл үйретуден аулақ болу, өйткенi баланың өзiн- өзi бағалауы, өзiне деген cенiмi одан ары қарай жоғалып кетуi мүмкiн.

  • Шұғыл түрде әрекет жаcау: баланың көзiнше мұғалiмге телефон шалып cөйлеcу.
  • Мұғалiммен cұхбат жүргiзу барыcында өзiн cабырлы ұcтау (эмоцияларға ерiк бермеу), дегенмен ата- ана ретiнде балаңызға жауапты екенiн бiлдiре отырып келеңciздiктерге жол бермейтiнiн жеткiзу.
  • Балаға зорлыққа жол бермейтiнiн көз жеткiзу. Ата- ана қамқорлығын cезген бала өз ойын баcқаға жеңiл аударады. Өзiне cенiмдiлiктi оята алады.
]]>
admin Mon, 19 Sep 2022 09:24:11 +0600
Ата аналарға психолог кеңесі https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/316-ata-analara-psiholog-kees.html https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/316-ata-analara-psiholog-kees.html

Ата-анаға психологиялық кеңес.

      Отбасындағы тәлім-тәрбиенің мақсаты-баланың,жеке ерекшелігін,психикалық процестрін ескере отырып,жарасымды жетілген ұрпақты тәрбилеу. Аталған нысанаға жету үшін отбасындағы тәрбие төмендегі міндеттерді шешеді

  • Отбасында баланың өсіп жетілінуіне , денсаулығына қамқорлық жасау,нығайту, бекіту.Тазалық дағдыларын қалыптастыру.
  • Еңбек сүйгіштікке,  еңбекті қажетсінуге баулу баланың күнделікті  өмірін мәнді ұйымдастыру тұрмыстағы,үй шарушылығындағы еңбекке құлшынысын арттыру өзіне- өзі қызмет ету дағдыларына үйрету.
  • Отбасы мүшелерінің өзара дұрыс қарым-қатынасын, тіл табысып түсінісуін, бірін-бірі тыңдап, ата-ананы, туған туыстарын, жасы үлкендерді сыйлап, құрмет тұтуға үйрету.
  • Оқудың, білім алудың, мәдени мінез-құлықтың әдеп-дағдыларын қалыптастыру.
  • Отбасында баланың икемділігі мен қабілетін байқап, кәсіптік жағынан бағдарлау. 
  • Өнерге, мәдениетке, ғылымға құштарлығын тәрбиелеу, уақытын тиімді пайдалануды ұйымдастыру.
  • Баланың  ақылына, күшіне, біліміне сай берілген тапсырманы, талапты орындауға дайын болуға үйрету. 
  • Бақылау, тексеру, бағалау. 
  • Тәртіптілікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ойшылдыққа, сергектікке, естілікке, т.б. баулу.
  • Өзін-өзі тәрбиелеуге, дербестікке, шығармашылыққа баулу.


]]>

Ата-анаға психологиялық кеңес.

      Отбасындағы тәлім-тәрбиенің мақсаты-баланың,жеке ерекшелігін,психикалық процестрін ескере отырып,жарасымды жетілген ұрпақты тәрбилеу. Аталған нысанаға жету үшін отбасындағы тәрбие төмендегі міндеттерді шешеді

  • Отбасында баланың өсіп жетілінуіне , денсаулығына қамқорлық жасау,нығайту, бекіту.Тазалық дағдыларын қалыптастыру.
  • Еңбек сүйгіштікке,  еңбекті қажетсінуге баулу баланың күнделікті  өмірін мәнді ұйымдастыру тұрмыстағы,үй шарушылығындағы еңбекке құлшынысын арттыру өзіне- өзі қызмет ету дағдыларына үйрету.
  • Отбасы мүшелерінің өзара дұрыс қарым-қатынасын, тіл табысып түсінісуін, бірін-бірі тыңдап, ата-ананы, туған туыстарын, жасы үлкендерді сыйлап, құрмет тұтуға үйрету.
  • Оқудың, білім алудың, мәдени мінез-құлықтың әдеп-дағдыларын қалыптастыру.
  • Отбасында баланың икемділігі мен қабілетін байқап, кәсіптік жағынан бағдарлау. 
  • Өнерге, мәдениетке, ғылымға құштарлығын тәрбиелеу, уақытын тиімді пайдалануды ұйымдастыру.
  • Баланың  ақылына, күшіне, біліміне сай берілген тапсырманы, талапты орындауға дайын болуға үйрету. 
  • Бақылау, тексеру, бағалау. 
  • Тәртіптілікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ойшылдыққа, сергектікке, естілікке, т.б. баулу.
  • Өзін-өзі тәрбиелеуге, дербестікке, шығармашылыққа баулу.


]]>
admin Fri, 16 Sep 2022 09:21:51 +0600
Психологтың 4-9 сынып оқушыларын ОЖСБ сынағы алдында дайындау жөнінде ата-аналарға ұсынылатын кеңестер. https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/45-psihologty-4-9-synyp-oushylaryn-ozhsb-synay-aldynda-dajyndau-zhnnde-ata-analara-synylatyn-keester.html https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/45-psihologty-4-9-synyp-oushylaryn-ozhsb-synay-aldynda-dajyndau-zhnnde-ata-analara-synylatyn-keester.html Психологтың 4-9 сынып оқушыларын ОЖСБ сынағы алдында дайындау жөнінде ата-аналарға ұсынылатын кеңестер.

· Балаларыңызға емтихандарға тиімді дайындалуда көмек көрсету үшін келесі кеңестерге назар аударыңыз:

· Емтихандар алдында балаңызда қобалжуды көтермеңіздер. Бұл тестілеудің нәтижесінде теріс әсер етуі мүмкін. Өйткені бала өзінің жас ерекшеліктеріне байланысты өзінің эмоцияларын ұстай алмауы мүмкін;

· Үйде дайындалу үшін балаңызға ыңғайлы жұмыс орнын жасаңыздар. Сіздің балаңыз дайындалған кезде, ешкім оған бөгет жасамасын;

· Балаңызға дайындалу керек тақырыптарды күндерге бөліп, жоспарлаңыз;

· Балаңызды емтихандарға дайындалу әдістемесімен таныстырыңыз. Пәндер бойынша тестік тапсырмалардың әр түрлі нұсқаларын дайындаңыз да, балаңызды жаттықтырыңыз. Өйткені тестілеу балаңызға таныс ауызша мен жазбаша емтихандардан өзгеше;

· Тестік тапсырмаларды орындаған кезде балаңызға уақытты дұрыс бөлуді үйретіңіздер. Егер балаңызда сағат болмаса, емтиханға барар алдында оған сағатты беріңіз;

· Балаңызды мадақтап, олардың өзіне-өзі сенімін жоғарлатыңыз;

· Балаңыздың емтихандарға дайындалудың күн тізбесін бақылаңыздар. Сонша ауыртпалық түсіртпеңіз;

· Балаңыздың ішетін тамағына көңіл аударыңыз. Балық, ірімшік, жаңғақ, курага және т.с.с. бас миының жұмысын белсендіреді;

· Емтихан алдында балаңыз толымды демалу үшін жағымды жағдай жасаңыздар. Өйткені ол жақсы ұйықтап, демалу қажет;

· Емтиханнан кейін балаңызды сынға алмаңыздар және оған ашу байқатпаңыз;

· Есіңізде болсын: ең бастысы және негізгісі – балаңызда емтиханмен байланысты қобалжу деңгейін төмендету керек және оларға  дайындалу үшін қажетті жағдайлар туғызу қажет.

Ата – анаға кеңес

Баланың ашуын қалай жеңуге болады

Әр ересек адам баланың ашуымен кездеседі. Осындай жағдайда сізге бөтен адамдар қарап тұрғанда, өз-өзіңізді ұстай алмай қасыз. Қалай болу керек?

1.  Естеріңізде болсын, қандай керемет ана болса да, осындай жағдайларға тап болуы мүмкін, мәселе анасында емес, баланың мінез құлқында.

Балаңыздың ашуының себебін ойлаңыз:

  • Сіздің балаңызға көңіл жетпейді, ол осындай жолмен сіздің назарыңызды өзіне аударуға тырысады (осындай әдет тез жатталып, өскенде де жиі қолданылады
  •  Бала өзінікін істеткізіп, не сұраса соны беретінін біліп, сіздерге манипуляция жасайды
  •  Бала шаршады, тамақ ішкісі келеді, ұйқысы келеді: ол себепті жоюыңыз керек сонда баланың ашуы басылады.
  •  Егер ашу қызып тұрса, бала дем алу үшін тоқтаған кезде, сол уақытта сіз қызықты әңгіме бастап, назарын өзіңізге аударыңыз.
  •  Баланы алдыңызға алып, құшақтап, тынышталғанын күтіп, оған жаныңыздың ашитынын түсіндіру.
  •  Ашу кезінде ең бастысы өзіңізге ашуға түспеу. Өзіңіз шыдамды болып, балаға жаныңыздың ашитынын түсіндіріп: «Мен сенің ашуыңды түсінемін, өйткені біз саған сатып алған жоқпыз...», «Сен тынышталғанда, біз болған жағдай туралы әңгімелесеміз».

Бала сізді бір айтқаннан түсінбейді, оны 20 рет қайталағаннан кейін, сіз балаға жеткізесіз. Баламен сөйлесіңіз, не себептен сондай тәртіпсіз қылықтар жасағанын.

  • 3-5 жастағы балалар үлкендердің дұрыс түсіндіргендерін түсіне алады. Баланы кез-келген жағдайлардан жол тауып шыға білуін үйрету керек, түк болмағандай жүре беруге де болмайды
  • Сондай кезде сізге қарап тұр деген ойлардың бәрін ұмытыңыз, сол адамдардың өздері де сондай жағдайда болған. 
  •  Сондай жағдайда өзіңізді де, баланы да кінәламаңыз.

Есіңізде болсын, сіздің балаңызды өзінен жақсы ешкім білмейді.

Қорытынды: баламен жиі әңгімелесіп, оның көңіл-күйін сұрап, қалаулары мен қызығушылықтарын, міндеттерін талқылау.


Ата-анаға психологиялық кеңес.

      Отбасындағы тәлім-тәрбиенің мақсаты-баланың,жеке ерекшелігін,психикалық процестрін ескере отырып,жарасымды жетілген ұрпақты тәрбилеу. Аталған нысанаға жету үшін отбасындағы тәрбие төмендегі міндеттерді шешеді

  • Отбасында баланың өсіп жетілінуіне , денсаулығына қамқорлық жасау,нығайту, бекіту.Тазалық дағдыларын қалыптастыру.
  • Еңбек сүйгіштікке,  еңбекті қажетсінуге баулу баланың күнделікті  өмірін мәнді ұйымдастыру тұрмыстағы,үй шарушылығындағы еңбекке құлшынысын арттыру өзіне- өзі қызмет ету дағдыларына үйрету.
  • Отбасы мүшелерінің өзара дұрыс қарым-қатынасын, тіл табысып түсінісуін, бірін-бірі тыңдап, ата-ананы, туған туыстарын, жасы үлкендерді сыйлап, құрмет тұтуға үйрету.
  • Оқудың, білім алудың, мәдени мінез-құлықтың әдеп-дағдыларын қалыптастыру.
  • Отбасында баланың икемділігі мен қабілетін байқап, кәсіптік жағынан бағдарлау. 
  • Өнерге, мәдениетке, ғылымға құштарлығын тәрбиелеу, уақытын тиімді пайдалануды ұйымдастыру.
  • Баланың  ақылына, күшіне, біліміне сай берілген тапсырманы, талапты орындауға дайын болуға үйрету. 
  • Бақылау, тексеру, бағалау. 
  • Тәртіптілікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ойшылдыққа, сергектікке, естілікке, т.б. баулу.
  • Өзін-өзі тәрбиелеуге, дербестікке, шығармашылыққа баулу.









]]>
Психологтың 4-9 сынып оқушыларын ОЖСБ сынағы алдында дайындау жөнінде ата-аналарға ұсынылатын кеңестер.

· Балаларыңызға емтихандарға тиімді дайындалуда көмек көрсету үшін келесі кеңестерге назар аударыңыз:

· Емтихандар алдында балаңызда қобалжуды көтермеңіздер. Бұл тестілеудің нәтижесінде теріс әсер етуі мүмкін. Өйткені бала өзінің жас ерекшеліктеріне байланысты өзінің эмоцияларын ұстай алмауы мүмкін;

· Үйде дайындалу үшін балаңызға ыңғайлы жұмыс орнын жасаңыздар. Сіздің балаңыз дайындалған кезде, ешкім оған бөгет жасамасын;

· Балаңызға дайындалу керек тақырыптарды күндерге бөліп, жоспарлаңыз;

· Балаңызды емтихандарға дайындалу әдістемесімен таныстырыңыз. Пәндер бойынша тестік тапсырмалардың әр түрлі нұсқаларын дайындаңыз да, балаңызды жаттықтырыңыз. Өйткені тестілеу балаңызға таныс ауызша мен жазбаша емтихандардан өзгеше;

· Тестік тапсырмаларды орындаған кезде балаңызға уақытты дұрыс бөлуді үйретіңіздер. Егер балаңызда сағат болмаса, емтиханға барар алдында оған сағатты беріңіз;

· Балаңызды мадақтап, олардың өзіне-өзі сенімін жоғарлатыңыз;

· Балаңыздың емтихандарға дайындалудың күн тізбесін бақылаңыздар. Сонша ауыртпалық түсіртпеңіз;

· Балаңыздың ішетін тамағына көңіл аударыңыз. Балық, ірімшік, жаңғақ, курага және т.с.с. бас миының жұмысын белсендіреді;

· Емтихан алдында балаңыз толымды демалу үшін жағымды жағдай жасаңыздар. Өйткені ол жақсы ұйықтап, демалу қажет;

· Емтиханнан кейін балаңызды сынға алмаңыздар және оған ашу байқатпаңыз;

· Есіңізде болсын: ең бастысы және негізгісі – балаңызда емтиханмен байланысты қобалжу деңгейін төмендету керек және оларға  дайындалу үшін қажетті жағдайлар туғызу қажет.

Ата – анаға кеңес

Баланың ашуын қалай жеңуге болады

Әр ересек адам баланың ашуымен кездеседі. Осындай жағдайда сізге бөтен адамдар қарап тұрғанда, өз-өзіңізді ұстай алмай қасыз. Қалай болу керек?

1.  Естеріңізде болсын, қандай керемет ана болса да, осындай жағдайларға тап болуы мүмкін, мәселе анасында емес, баланың мінез құлқында.

Балаңыздың ашуының себебін ойлаңыз:

  • Сіздің балаңызға көңіл жетпейді, ол осындай жолмен сіздің назарыңызды өзіне аударуға тырысады (осындай әдет тез жатталып, өскенде де жиі қолданылады
  •  Бала өзінікін істеткізіп, не сұраса соны беретінін біліп, сіздерге манипуляция жасайды
  •  Бала шаршады, тамақ ішкісі келеді, ұйқысы келеді: ол себепті жоюыңыз керек сонда баланың ашуы басылады.
  •  Егер ашу қызып тұрса, бала дем алу үшін тоқтаған кезде, сол уақытта сіз қызықты әңгіме бастап, назарын өзіңізге аударыңыз.
  •  Баланы алдыңызға алып, құшақтап, тынышталғанын күтіп, оған жаныңыздың ашитынын түсіндіру.
  •  Ашу кезінде ең бастысы өзіңізге ашуға түспеу. Өзіңіз шыдамды болып, балаға жаныңыздың ашитынын түсіндіріп: «Мен сенің ашуыңды түсінемін, өйткені біз саған сатып алған жоқпыз...», «Сен тынышталғанда, біз болған жағдай туралы әңгімелесеміз».

Бала сізді бір айтқаннан түсінбейді, оны 20 рет қайталағаннан кейін, сіз балаға жеткізесіз. Баламен сөйлесіңіз, не себептен сондай тәртіпсіз қылықтар жасағанын.

  • 3-5 жастағы балалар үлкендердің дұрыс түсіндіргендерін түсіне алады. Баланы кез-келген жағдайлардан жол тауып шыға білуін үйрету керек, түк болмағандай жүре беруге де болмайды
  • Сондай кезде сізге қарап тұр деген ойлардың бәрін ұмытыңыз, сол адамдардың өздері де сондай жағдайда болған. 
  •  Сондай жағдайда өзіңізді де, баланы да кінәламаңыз.

Есіңізде болсын, сіздің балаңызды өзінен жақсы ешкім білмейді.

Қорытынды: баламен жиі әңгімелесіп, оның көңіл-күйін сұрап, қалаулары мен қызығушылықтарын, міндеттерін талқылау.


Ата-анаға психологиялық кеңес.

      Отбасындағы тәлім-тәрбиенің мақсаты-баланың,жеке ерекшелігін,психикалық процестрін ескере отырып,жарасымды жетілген ұрпақты тәрбилеу. Аталған нысанаға жету үшін отбасындағы тәрбие төмендегі міндеттерді шешеді

  • Отбасында баланың өсіп жетілінуіне , денсаулығына қамқорлық жасау,нығайту, бекіту.Тазалық дағдыларын қалыптастыру.
  • Еңбек сүйгіштікке,  еңбекті қажетсінуге баулу баланың күнделікті  өмірін мәнді ұйымдастыру тұрмыстағы,үй шарушылығындағы еңбекке құлшынысын арттыру өзіне- өзі қызмет ету дағдыларына үйрету.
  • Отбасы мүшелерінің өзара дұрыс қарым-қатынасын, тіл табысып түсінісуін, бірін-бірі тыңдап, ата-ананы, туған туыстарын, жасы үлкендерді сыйлап, құрмет тұтуға үйрету.
  • Оқудың, білім алудың, мәдени мінез-құлықтың әдеп-дағдыларын қалыптастыру.
  • Отбасында баланың икемділігі мен қабілетін байқап, кәсіптік жағынан бағдарлау. 
  • Өнерге, мәдениетке, ғылымға құштарлығын тәрбиелеу, уақытын тиімді пайдалануды ұйымдастыру.
  • Баланың  ақылына, күшіне, біліміне сай берілген тапсырманы, талапты орындауға дайын болуға үйрету. 
  • Бақылау, тексеру, бағалау. 
  • Тәртіптілікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ойшылдыққа, сергектікке, естілікке, т.б. баулу.
  • Өзін-өзі тәрбиелеуге, дербестікке, шығармашылыққа баулу.









]]>
admin Mon, 13 Apr 2020 15:15:54 +0600