Психолог кеңесі - Еңбекші мектебі https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/ ru Психолог кеңесі - Еңбекші мектебі DataLife Engine "Мамандықтар әлемі" https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/oushylara/psiholog-kees/461-mamandytar-lem.html https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/oushylara/psiholog-kees/461-mamandytar-lem.html Сабақтың тақырыбы: Мамандықтар әлемі

Сабақтың м а қ с а т ы :

 - Мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру. 

 - Мамандық таңдауына көмектесу, бағыт-бағдар беру және психологиялық қолдау көрсету.

Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаула мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. ол үшін мамандық әлемін оқып – үйрену керек.

Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек:

1. Арман (тілек)

2. Көз жеткізу (қажеттілік)

3. Жоспарлау

4. Әрекет

5. Игеру 

Мамандық сенің денсаулығыңа, физиологиялық және психологиялық күйіңе, біліміңнің сапасы мен деңгейіңнің дайындығына байланысты екенін шығарма. Сондықтан да мамандық таңдар алдында «Мен жасай аламын ба, қабілеттімін бе?» деген сұраққа жауап беру керек.

Мамандық таңдау – адам өміріндегі ең маңызды қадамдардың бірі. Өйткені адам тағдырының бір бөлігі таңдаған мамандығымен ұштасып жатады

 Мамандық таңдаудың екі жолы бар. 

Бірінші – бұл байқау және қателесу әдісі: адам соқыр сезімге беріліп, әртүрлі салаларда жұмыс жасап көреді, өзінің өмір сүруіне қажетті және рахатын табатын іс тапқанша. Бұл, әрине өте қиын да ұзақ уақытты керек етеді, себебі он мыңдаған мамандықтың түрі бар. 

Екінші – мамандық әлемін әртүрлі әдістермен зерттеп көру. Волонтерлік қызмет атқару, әскер ойындар ойнау, өзіңнің ой – өрісіңді әр түрлі жаттығулар арқылы

Мамандық бұл:          

  • Шығармашылық
  • Қызығушылық
  • Кәсіп
  • Еңбек көзі   
  • Сүйікті  іс


Жаттығу. «Я» әрпіне аяқталатын сөздерді табу.

. Бізді қоршаған ортада қалыптастырады. (7)         (А…...я)

2. Қожайынға үнемі дивидент әкеліп тұрады. (5)       (А….я)

3. Тұтынушылық қабілетін азайтады (8 )                   (И……я)

4. Іскер адамдар арасында бәсекелестік туғызады (11)   (К………я)

5. Мамандық таңдауға көмектеседі (12)                (К……….я)

6. Шағын мекеме құрады (10)                                  (К……я)

7. Адамдарды, құстар мен жануарларды көшіреді (8 әріп)   (М……я)

8. Адамға мемлекет мүлігінің белгілі бір бөлігін береді (12) (П……….я)

9. Адамдарды біріктіру (10)                                       (А……..я)

10. Ақшасын іске салады (10)                                   (И……...я)

 Шағын викторина 

Кім бірінші: ер ме, әйел ме тоқыма тоқыған?     (ер)

 Адамды жұмысқа алу үшін толтыратын құжат қалай аталады?  (контракт)

14 кәсіп орын ашқан орыс патшасы кім? (Петр І) 

4. А.П.Чехов мамандығы бойынша кім болған?   (дәрігер)

5. Ақшаңыздың санын қалай екі еселеуге болады?    (айнадан қарағанда) 

6. Қай адам бір қолын көтеріп автомобильді тоқтата алады?  (Май инспекторы) 

7. Кімнің алдында адам бас киімін шешеді? 

8. Қолын төмен түсіріп кім жұмыс жасайды?



Кеңестер:

 1.Ең бірінші оқушы  өзіне деген сенімін  және өзін – өзі құрметтей білуі керек.  

2. Өзіңіздің шын тідегіңізді аша біліңіз. Өзіңізге сұрақ қойыңыз: «Шынымен маған не қажет?», «Қайда жұмыс жасағым келеді?», «Кім болғым келеді?». 

3. Мамандық алу және маман болу үшін көп нәрсені үйренуің керек. мамандықтардың талаптары туралы білуге, содан соң жеке қасиеттеріңмен сәйкестендіру, яғни кәсіби жоспар жасау.

(Сіз кіммен араласасыз, соның бәріне мынадай сұрақ қойыңыз: Ол қайда оқыды? Неге бұл мамандықты таңдады? Ол мамандық ұнай ма? Ұнаса, неге ұнайды?)

4. Өзіңнің мамандануыңдағы ең басты да түпкі жетістігіңді анықта. (Қазіргі замандағы мамандықтардың маңызы не? Кез келген жағдайда мамандық әлемінде қажетті болу және өмір сүруге не керек? )

Кез келген арманды іске асыра біл.

6. Сізге, мемлекет үшін де, қоғам үшін де – компьютерлік сауаттылық, тілдер білу және адамдармен тіл табысып, оған қоса өзіңді жақсы білуің керек.

Бес қадам маңызды жолдағы дұрыс қадам – қоғамда сіздің қажетті болуыңызға және арманыңыздың орындалуына себебін тигізері сөзсіз.

Жұмбақтар шешіңіз.

Білімнің дәнін тереді,

Балаға тәлім береді.    (…….)


Адамның жүзін,

Басы мен көзін.

Айнытпай келбетін,

Салатын кім суретін?   (…….)


Қалпағы ақ қарасаң,

Дәрігер емес, бірақ ол.  (…….)


Өскен шашты жаратпайтын,

Қайшысы бар жалақтайтын.  (……..)

Даналық сөздер.

Өрге жүзген өнегелі ісімен,

Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен.


Байлық-қанағат пен еңбекте.


Аз жұмыс қиынсыңсаң-көп жұмысқа тап боласың.

Азға  қанағат қылмасаң-көптеп құр қаласың.


Еңбекпен табылған тамақ тәтті әрі сіңімді болады.

Еңбек етсең қара жер де береді, құр тастамайды.


Еңбекті жан-тәнімен сүймейінше, ешбір талатта, 

Ешбір кемеңгер де шықпайды.




]]>
Сабақтың тақырыбы: Мамандықтар әлемі

Сабақтың м а қ с а т ы :

 - Мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру. 

 - Мамандық таңдауына көмектесу, бағыт-бағдар беру және психологиялық қолдау көрсету.

Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаула мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. ол үшін мамандық әлемін оқып – үйрену керек.

Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек:

1. Арман (тілек)

2. Көз жеткізу (қажеттілік)

3. Жоспарлау

4. Әрекет

5. Игеру 

Мамандық сенің денсаулығыңа, физиологиялық және психологиялық күйіңе, біліміңнің сапасы мен деңгейіңнің дайындығына байланысты екенін шығарма. Сондықтан да мамандық таңдар алдында «Мен жасай аламын ба, қабілеттімін бе?» деген сұраққа жауап беру керек.

Мамандық таңдау – адам өміріндегі ең маңызды қадамдардың бірі. Өйткені адам тағдырының бір бөлігі таңдаған мамандығымен ұштасып жатады

 Мамандық таңдаудың екі жолы бар. 

Бірінші – бұл байқау және қателесу әдісі: адам соқыр сезімге беріліп, әртүрлі салаларда жұмыс жасап көреді, өзінің өмір сүруіне қажетті және рахатын табатын іс тапқанша. Бұл, әрине өте қиын да ұзақ уақытты керек етеді, себебі он мыңдаған мамандықтың түрі бар. 

Екінші – мамандық әлемін әртүрлі әдістермен зерттеп көру. Волонтерлік қызмет атқару, әскер ойындар ойнау, өзіңнің ой – өрісіңді әр түрлі жаттығулар арқылы

Мамандық бұл:          

  • Шығармашылық
  • Қызығушылық
  • Кәсіп
  • Еңбек көзі   
  • Сүйікті  іс


Жаттығу. «Я» әрпіне аяқталатын сөздерді табу.

. Бізді қоршаған ортада қалыптастырады. (7)         (А…...я)

2. Қожайынға үнемі дивидент әкеліп тұрады. (5)       (А….я)

3. Тұтынушылық қабілетін азайтады (8 )                   (И……я)

4. Іскер адамдар арасында бәсекелестік туғызады (11)   (К………я)

5. Мамандық таңдауға көмектеседі (12)                (К……….я)

6. Шағын мекеме құрады (10)                                  (К……я)

7. Адамдарды, құстар мен жануарларды көшіреді (8 әріп)   (М……я)

8. Адамға мемлекет мүлігінің белгілі бір бөлігін береді (12) (П……….я)

9. Адамдарды біріктіру (10)                                       (А……..я)

10. Ақшасын іске салады (10)                                   (И……...я)

 Шағын викторина 

Кім бірінші: ер ме, әйел ме тоқыма тоқыған?     (ер)

 Адамды жұмысқа алу үшін толтыратын құжат қалай аталады?  (контракт)

14 кәсіп орын ашқан орыс патшасы кім? (Петр І) 

4. А.П.Чехов мамандығы бойынша кім болған?   (дәрігер)

5. Ақшаңыздың санын қалай екі еселеуге болады?    (айнадан қарағанда) 

6. Қай адам бір қолын көтеріп автомобильді тоқтата алады?  (Май инспекторы) 

7. Кімнің алдында адам бас киімін шешеді? 

8. Қолын төмен түсіріп кім жұмыс жасайды?



Кеңестер:

 1.Ең бірінші оқушы  өзіне деген сенімін  және өзін – өзі құрметтей білуі керек.  

2. Өзіңіздің шын тідегіңізді аша біліңіз. Өзіңізге сұрақ қойыңыз: «Шынымен маған не қажет?», «Қайда жұмыс жасағым келеді?», «Кім болғым келеді?». 

3. Мамандық алу және маман болу үшін көп нәрсені үйренуің керек. мамандықтардың талаптары туралы білуге, содан соң жеке қасиеттеріңмен сәйкестендіру, яғни кәсіби жоспар жасау.

(Сіз кіммен араласасыз, соның бәріне мынадай сұрақ қойыңыз: Ол қайда оқыды? Неге бұл мамандықты таңдады? Ол мамандық ұнай ма? Ұнаса, неге ұнайды?)

4. Өзіңнің мамандануыңдағы ең басты да түпкі жетістігіңді анықта. (Қазіргі замандағы мамандықтардың маңызы не? Кез келген жағдайда мамандық әлемінде қажетті болу және өмір сүруге не керек? )

Кез келген арманды іске асыра біл.

6. Сізге, мемлекет үшін де, қоғам үшін де – компьютерлік сауаттылық, тілдер білу және адамдармен тіл табысып, оған қоса өзіңді жақсы білуің керек.

Бес қадам маңызды жолдағы дұрыс қадам – қоғамда сіздің қажетті болуыңызға және арманыңыздың орындалуына себебін тигізері сөзсіз.

Жұмбақтар шешіңіз.

Білімнің дәнін тереді,

Балаға тәлім береді.    (…….)


Адамның жүзін,

Басы мен көзін.

Айнытпай келбетін,

Салатын кім суретін?   (…….)


Қалпағы ақ қарасаң,

Дәрігер емес, бірақ ол.  (…….)


Өскен шашты жаратпайтын,

Қайшысы бар жалақтайтын.  (……..)

Даналық сөздер.

Өрге жүзген өнегелі ісімен,

Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен.


Байлық-қанағат пен еңбекте.


Аз жұмыс қиынсыңсаң-көп жұмысқа тап боласың.

Азға  қанағат қылмасаң-көптеп құр қаласың.


Еңбекпен табылған тамақ тәтті әрі сіңімді болады.

Еңбек етсең қара жер де береді, құр тастамайды.


Еңбекті жан-тәнімен сүймейінше, ешбір талатта, 

Ешбір кемеңгер де шықпайды.




]]>
admin Sat, 01 Oct 2022 12:40:10 +0600
ОЖСБ және ҰБТ сынақтар алдындағы психологиялық кеңестер https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/oushylara/psiholog-kees/46-ozhsb-zhne-bt-synatar-aldynday-psihologijaly-keester.html https://enbekshi-panfilov.mektebi.kz/oushylara/psiholog-kees/46-ozhsb-zhne-bt-synatar-aldynday-psihologijaly-keester.html ОЖСБ және ҰБТ сынақтар алдындағы психологиялық кеңестер 


Мақсатыоқушылардың сынақ алдындағы қорқынышүрейлерін жеңу және өздерін еркін ұстапқорқыныштан арылтуға дайындау.

Міндеттері:орындалатын жаттығу жұмыстарын бұлжытпай орындаусомен қатар өз өздеріне сенімді болу,алдарына қойған мақсаттарына дұрыс жолмен жету.

• Сабақтар үшін орын дайындаүстелдің бетінен керегі жоқ заттарды алып тастапқажетті құрал жабдықтардыкітаптардытесттердідәптерлердіқаламсаптарды қойыңыз;

• Бөлменің ішіне сары немесе күлгін түстерді еңгізОлар ақыл-ойды белсендіредіОл үшін жай ғана суреттің бейнесі де жарасады;

• Сабақтардың жоспарын құрастырАлдымен анықтаңызсіз кімсіз «үкі», әлде «бозторғайсыз». Кейін осыған байланысты таңғы және кешкі сағаттарды көбірек пайдаланӘр күнге жоспар құрған кезде, «Бүгін мен нені оқуым керек», «Қандай бөлімдер және тақырыптар оқимын» сияқты нақты білу және анықтау керек;

• Ең қиын немесе ең нашар білетін материалыңнан баста. Бірақ, егер саған өте қиын болса, саған жеңіл немесе қызықты көрінетін материалдан бастауға да болады;

• Сабақты оқу мен демалуды реттеңдер: 40 минут сабақ оқу, кейін 10 минут демалу. Демалу кезінде ыдысты жууға, гүлдерге су құйюға, суға түсуге немесе денені шынықтыруға болады;

• Берілген пәндер бойынша өте көп тесттерді шығар. Өйткені осындай жаттығулар сендерді тестік тапсырмалардың құрылымымен таныстырады;

• Секундамерді қолыңда ұстап, жаттық. Тесттерді қанша уақытта жасағаныңды есепте;

• Емтихандарға дайындалу кезінде өзінің жақсы тапсырғаныңынды көз алдына елестет;

•  «Тапсырманы орындай алмаймын», - деп ешқашан ойлама;

• Ең қиын сұрақтарды қайталау үшін сынақ алдында түнді емес, бір күнді қалдыр.  

• Тек қана ата-аналармен  бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен көмек бере алады, бірігіп жұмыс жасай отырып, үлкен нәтижеге жете алады.

Сондықтан сынып жетекшілердің міндеті, ата-аналарға “балаңыздың тамағының тоқтығы мен көңілінің көктігіне қарайтын, құр асыраушысы рөлінен шығып, ендігі жерде, сіздің алдыңызда балаңыздың білім алу жолындағы серіктесі болу міндетісіз” деп әр ата-ананы мектеп өміріне жақындатқан жөн.

Өз ойымды қорыта келе, құрметті ұстаздар оқушыларға білім, тәрбие беруде ата-аналармен бірлік тауып, үйлесімді жұмыс жүргізілсе, тәлім-тәрбие, оқу-білім нәтижелі болады...

Ата-ана үшін баланың бақытын көру, ұстаз үшін еңбегінің жемісін көруден артық бақыт жоқ!!!

Барлығыңызға сәттілік тілеймін!!!



Тестілеу кезіндегі оқушыларға психологиялық ақыл-кеңес

Күшіне, біліміне сенген адам ғана мақсатына жете алады.

Л.Фелервах

ОЖСБ-ға дайындық

— Ең бірінші сабаққа дайындалатын орынды дайында: қажеті жоқ заттарды үстелдін үстінен алып таста, керекті кітаптарды, дәптер, қағаз, қалам, қарындаштарды ыңғайлы етіп қой.

— Отыратын бөлменің түсі сары немесе күлгін түсті болғаны жөн. Бұл түстер адамның белсенділігін арттырады. Ол үшін фото обой немесе кішігірім сурет ілген жеткілікті.

— Оқитын сабақты алдымен жоспарла, содан кейін сабақты танертең немесе кешке оқыған қай уақыт ыңғайлы болатының белгіле. Оқитын сабақты жоспарлағанда күнделікті дайындалатын, және нақты қай тақырыпқа тоқталатынынды белгіле. Жалпы дайындалу мүмкін емес. Нақты қандай тақырып пен бөлімге дайындалуға көңіл бөлген жөн.

— Ең қиын бөлімнен баста. Егер тақырып қиын және түсініксіз болатын болса, онда қызықты және жағымды материалдардан бастауға болады, сол себептеп сен жұмыс ырғағына енесің және жұмысың жүре бастайды.

— Сабақ пен демалысты араластырып отыр. Айталық 40 минут сабаққа дайындалсаң, 10 минут демалып үзіліс жаса. Үзіліс уақытында ыдыс жуып, гүл суаруға, душқа түсіп алуға немесе жаттығуға болады.

— Бүкіл тақырыпты немесе гүл кітапты басынан аяғына дейін жаттап алуға тырыспа. Пайдалы материалдарды қысқаша жоспрарлап, схема түрінде таблица түрінде қағазға сызған жөн. Бұл жоспар пайдалы, кейін қайталауға өзіңе оңай әрі жеңіл түседі.

-Тест тапсырмасын орындаған кезде қолыңда міндетті түрде сағат болғаны дұрыс. (тапсырманы орындағанда әр сұраққа уақытпен қарап 2 минут ішінде орындауға тырыс.

— ОЖСБ-ға дайындалған уақытта, мен білмеймін орындай алмаймын, қиын деп, өзіңе сенімсіз болма, керісінше өзіңе-өзің сенімдімін деп ойла.

— ОЖСБ алдында бір күн толық қайталауға арна, қиын сұрақтарға тағыда тоқталып кеткен жөн.

ОЖСБ тапсырар алдында  Тестке толық дайындалу үшін бір күн жеткілікті деп ойлайды. Бұл дұрыс емес. Сен шаршадың, өзіңді-өзің қажытпа, керісінше дайындықты тоқтат, жатар алдында душқа түсіп, кешке серуендеп қайт. Жақсылап ұйықтап дем ал.

Жаднама. (Қыздарға үлестірілді)


Әрқашан

Ешқашан

Ата-анаңа немесе өзің сенетін ересектерге қайда, кіммен кетіп бара жатқаныңды және сені шамамен қашан келетініңді ескертіп айтып кет.

Шұғыл шешім қабылдай салып, өзің танымайтын адаммен ешқайда барма.

Өзің сенбейтін адамдармен бірге болмауға тырыс.

Ішінде сенен басқа жолаушы отырған таксиге отырмағанын дұрыс.

Әдетте бірге жүретін достарыңның телефондарының тізімін көрінетін жерде ұстау қажет

Кешкі мезгілде жарықсыз, адамдар бармайтын, көмек күту мүмкін емес, қуыс жерлермен жүрмеуге тырыс.

Өзіңді тыңдап үйрен: бойыңды мазасыздық билесе немесе күдікті іс-әрекеттер байқасаң – кетіп қалуға тырыс.

Спирттік ішімдіктерді және басқа да жағымсыз заттарды қолданудан аулақ бол.

Ересектердің немес достарыңның біреуін таксиге дейін шығарып салуын, кейін нөмірін жазып немесе жаттап алуын сұрау қажет.

Қайда және қашан жасалғаны белгісіз шырындар мен тағамдарды қолданба.

Барған жеріңнен үйдегілерге аман-есен жеттім деп телефон соққан дұрыс.

Бейтаныс адамдармен лифтке отырма.

Бос уақытыңда жақсы істермен шұғылдан (кітап оқы, сурет сал, би биле, дене шынықтыр, түрлі үйірмелерге қатыс).

Мекен-жайын мен телефоныңды бейтаныс адамдарға берме.













]]>
ОЖСБ және ҰБТ сынақтар алдындағы психологиялық кеңестер 


Мақсатыоқушылардың сынақ алдындағы қорқынышүрейлерін жеңу және өздерін еркін ұстапқорқыныштан арылтуға дайындау.

Міндеттері:орындалатын жаттығу жұмыстарын бұлжытпай орындаусомен қатар өз өздеріне сенімді болу,алдарына қойған мақсаттарына дұрыс жолмен жету.

• Сабақтар үшін орын дайындаүстелдің бетінен керегі жоқ заттарды алып тастапқажетті құрал жабдықтардыкітаптардытесттердідәптерлердіқаламсаптарды қойыңыз;

• Бөлменің ішіне сары немесе күлгін түстерді еңгізОлар ақыл-ойды белсендіредіОл үшін жай ғана суреттің бейнесі де жарасады;

• Сабақтардың жоспарын құрастырАлдымен анықтаңызсіз кімсіз «үкі», әлде «бозторғайсыз». Кейін осыған байланысты таңғы және кешкі сағаттарды көбірек пайдаланӘр күнге жоспар құрған кезде, «Бүгін мен нені оқуым керек», «Қандай бөлімдер және тақырыптар оқимын» сияқты нақты білу және анықтау керек;

• Ең қиын немесе ең нашар білетін материалыңнан баста. Бірақ, егер саған өте қиын болса, саған жеңіл немесе қызықты көрінетін материалдан бастауға да болады;

• Сабақты оқу мен демалуды реттеңдер: 40 минут сабақ оқу, кейін 10 минут демалу. Демалу кезінде ыдысты жууға, гүлдерге су құйюға, суға түсуге немесе денені шынықтыруға болады;

• Берілген пәндер бойынша өте көп тесттерді шығар. Өйткені осындай жаттығулар сендерді тестік тапсырмалардың құрылымымен таныстырады;

• Секундамерді қолыңда ұстап, жаттық. Тесттерді қанша уақытта жасағаныңды есепте;

• Емтихандарға дайындалу кезінде өзінің жақсы тапсырғаныңынды көз алдына елестет;

•  «Тапсырманы орындай алмаймын», - деп ешқашан ойлама;

• Ең қиын сұрақтарды қайталау үшін сынақ алдында түнді емес, бір күнді қалдыр.  

• Тек қана ата-аналармен  бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен көмек бере алады, бірігіп жұмыс жасай отырып, үлкен нәтижеге жете алады.

Сондықтан сынып жетекшілердің міндеті, ата-аналарға “балаңыздың тамағының тоқтығы мен көңілінің көктігіне қарайтын, құр асыраушысы рөлінен шығып, ендігі жерде, сіздің алдыңызда балаңыздың білім алу жолындағы серіктесі болу міндетісіз” деп әр ата-ананы мектеп өміріне жақындатқан жөн.

Өз ойымды қорыта келе, құрметті ұстаздар оқушыларға білім, тәрбие беруде ата-аналармен бірлік тауып, үйлесімді жұмыс жүргізілсе, тәлім-тәрбие, оқу-білім нәтижелі болады...

Ата-ана үшін баланың бақытын көру, ұстаз үшін еңбегінің жемісін көруден артық бақыт жоқ!!!

Барлығыңызға сәттілік тілеймін!!!



Тестілеу кезіндегі оқушыларға психологиялық ақыл-кеңес

Күшіне, біліміне сенген адам ғана мақсатына жете алады.

Л.Фелервах

ОЖСБ-ға дайындық

— Ең бірінші сабаққа дайындалатын орынды дайында: қажеті жоқ заттарды үстелдін үстінен алып таста, керекті кітаптарды, дәптер, қағаз, қалам, қарындаштарды ыңғайлы етіп қой.

— Отыратын бөлменің түсі сары немесе күлгін түсті болғаны жөн. Бұл түстер адамның белсенділігін арттырады. Ол үшін фото обой немесе кішігірім сурет ілген жеткілікті.

— Оқитын сабақты алдымен жоспарла, содан кейін сабақты танертең немесе кешке оқыған қай уақыт ыңғайлы болатының белгіле. Оқитын сабақты жоспарлағанда күнделікті дайындалатын, және нақты қай тақырыпқа тоқталатынынды белгіле. Жалпы дайындалу мүмкін емес. Нақты қандай тақырып пен бөлімге дайындалуға көңіл бөлген жөн.

— Ең қиын бөлімнен баста. Егер тақырып қиын және түсініксіз болатын болса, онда қызықты және жағымды материалдардан бастауға болады, сол себептеп сен жұмыс ырғағына енесің және жұмысың жүре бастайды.

— Сабақ пен демалысты араластырып отыр. Айталық 40 минут сабаққа дайындалсаң, 10 минут демалып үзіліс жаса. Үзіліс уақытында ыдыс жуып, гүл суаруға, душқа түсіп алуға немесе жаттығуға болады.

— Бүкіл тақырыпты немесе гүл кітапты басынан аяғына дейін жаттап алуға тырыспа. Пайдалы материалдарды қысқаша жоспрарлап, схема түрінде таблица түрінде қағазға сызған жөн. Бұл жоспар пайдалы, кейін қайталауға өзіңе оңай әрі жеңіл түседі.

-Тест тапсырмасын орындаған кезде қолыңда міндетті түрде сағат болғаны дұрыс. (тапсырманы орындағанда әр сұраққа уақытпен қарап 2 минут ішінде орындауға тырыс.

— ОЖСБ-ға дайындалған уақытта, мен білмеймін орындай алмаймын, қиын деп, өзіңе сенімсіз болма, керісінше өзіңе-өзің сенімдімін деп ойла.

— ОЖСБ алдында бір күн толық қайталауға арна, қиын сұрақтарға тағыда тоқталып кеткен жөн.

ОЖСБ тапсырар алдында  Тестке толық дайындалу үшін бір күн жеткілікті деп ойлайды. Бұл дұрыс емес. Сен шаршадың, өзіңді-өзің қажытпа, керісінше дайындықты тоқтат, жатар алдында душқа түсіп, кешке серуендеп қайт. Жақсылап ұйықтап дем ал.

Жаднама. (Қыздарға үлестірілді)


Әрқашан

Ешқашан

Ата-анаңа немесе өзің сенетін ересектерге қайда, кіммен кетіп бара жатқаныңды және сені шамамен қашан келетініңді ескертіп айтып кет.

Шұғыл шешім қабылдай салып, өзің танымайтын адаммен ешқайда барма.

Өзің сенбейтін адамдармен бірге болмауға тырыс.

Ішінде сенен басқа жолаушы отырған таксиге отырмағанын дұрыс.

Әдетте бірге жүретін достарыңның телефондарының тізімін көрінетін жерде ұстау қажет

Кешкі мезгілде жарықсыз, адамдар бармайтын, көмек күту мүмкін емес, қуыс жерлермен жүрмеуге тырыс.

Өзіңді тыңдап үйрен: бойыңды мазасыздық билесе немесе күдікті іс-әрекеттер байқасаң – кетіп қалуға тырыс.

Спирттік ішімдіктерді және басқа да жағымсыз заттарды қолданудан аулақ бол.

Ересектердің немес достарыңның біреуін таксиге дейін шығарып салуын, кейін нөмірін жазып немесе жаттап алуын сұрау қажет.

Қайда және қашан жасалғаны белгісіз шырындар мен тағамдарды қолданба.

Барған жеріңнен үйдегілерге аман-есен жеттім деп телефон соққан дұрыс.

Бейтаныс адамдармен лифтке отырма.

Бос уақытыңда жақсы істермен шұғылдан (кітап оқы, сурет сал, би биле, дене шынықтыр, түрлі үйірмелерге қатыс).

Мекен-жайын мен телефоныңды бейтаныс адамдарға берме.













]]>
admin Mon, 09 Sep 2019 15:16:37 +0600